Advertisement

Advertisement

Monday, September 4, 2017

GADIS DIGIGIT SYAITAN

korang pernah dengar tak kes paranormal mengenai seorang gadis yang mendakwa dirinya digigit syaitan?.   Ok artikel kali ni admin nak persembahkan ngan korang mengenai kejadian paranormal ini. sediakan popcorn dan air pepsi anda.

kisah ini bermula dimana, seorang gadis yang bernama Clarita Villanueva merupakan seorang gadis yang berasal daripada Filipina. Dipendekkan cerita, Clarita tidak mempunyai saudara terdekat selepas sahaja kematian ibunya. ketika itu, umurnya baru berusia 12 tahun. kehidupannya menjadi tidak tentu arah selepas itu dan Clarita menjadi seorang gelandangan. Sehingga lah pada satu masa, beliau mula terjebak dengan dunia pelacuran selepas bertemu dengan seorang pelacur. semenjak itu, Clarita belajar tentang kehidupan sebenar pada waktu malam di bandaraya Manila. 
http://propellerads.com/?rfd=TUY0

Pada umur 17 tahun, Clarita kerap kali berada di bar dan kedai menjual minuman keras di Manila, melacur untuk memuaskan nafsu lelaki.   Dan pada suatu masa,    pada pukul 2 pagi, Clarita telah membuat satu kesilapan apabila dia menawarkan perkhidmatan seks kepada pegawai polis yang pada ketika itu sedang membuat penyamaran. selepas kejadian itu, Clarita dibawa ke sebuah penjara lama iaitu 'ancient bilibid prison'. penjara ini merupakan sebuah penjara yang dibina oleh pihak sepanyol dan digunakan oleh US, Filipina, dan Jepun sebagai sebuah penjara dan juga tempat penyiksaan. 'ancient bilibid prison' juga telah dibina lebih dari 300 tahun lamanya.
http://propellerads.com/?rfd=TUY0
terdapat pelbagai kejadian aneh dan paranormal yang berlaku di penjara itu. Dua hari selepas Clarita dipenjara, tubuhnya telah digigit beberapa kali oleh makhluk yang tidak diketahui. Menurut cerita, ada dua makhluk yang menggigitnya.   seekor berbadan besar dan seekor lagi berbadan kecil. Mahluk ini menggigit Clarita secara serentak dibeberapa bahagian tubuhnya (leher, kaki dan lengan). Darah mengalir, dan kebanyakannya berada dibawah kulit. Clarita kemudian menjerit dan pengsan selepas kejadian pelik itu.
http://propellerads.com/?rfd=TUY0
Clarita kemudian dibawa ke hospital penjara bagi mendapatkan rawatan dan pemerhatian sepenuhnya. berdasarkan pemerhatian yang dilakukan oleh para doktor, mereka menyimpulakan bahawa belum pernah ada lagi kes seperti Clarita yang terjadi sebelum ini. Gigitan syaitan ini berlaku setiap hari dan membuatkan mereka merasa hairan dan seram bila melihat keadaan Clarita yang sedang menderita. Pelbagai bantuan yang diberikan oleh pakar-pakar bagi menganalisis kejadian pelik ini.  cerita ini kemudiannya mendapat liputan daripada akhbar-akhbar dan stesen radio.

Menurut Clarita, makhluk yang menggigitnya (syaitan bersaiz besar),   badannya hitam dan berbulu diseluruh badan. mempunyai gigi taring yang panjang terkeluar, disetiap sisi mulutnya. (syaitan bersaiz kecil) dikatakan begitu kerdil dan akan memanjat tubuh Clarita untuk menggigitnya. Menurut sumber, Syaitan yang mengganggu clarita selama ini sudah berakhir selepas beliau berjaya dirawat.

No comments:

Post a Comment

feel free to drop your comment

'JOKER' THE BEST ANTAGONIST, HAUNTED CHARACTER

Dia menghabiskan sisa hidupnya untuk membuat kacau bilau di ‘Gotham City’ ,seorang ‘psychopath’ , juga dilabel sebagai ‘Criminal master...

Advertisement

Followers

komen/cadangan/submit kisah seram anda

Name

Email *

Message *